GDPR

K1: A képeken a cipő valódi színét láthatom?

V1: A fotókat professzionális eszközökkel és nagy körültekintéssel készítettük, azonban a számítógépes megjelenítők (monitorok) színvisszaadása igen eltérő. Az, hogy Ön mennyire helyes színeket lát a webshopban elsősorban az Ön számítógépétől függ. A színvisszaadásban közrejátszik még a megvilágítás is, így kisebb eltérés mutatkozhat az Ön által látott színek és a termék színei között. 

K2: A képeken valóban azt a terméket látom, amit Önök szállítanak?

V2: Röviden: igen.
Hosszabban: minden cipőt magunk fotóztunk le, a kifogástalan állapotú cipőknél színenként csak egy méretről készült fotó, így a cipő arányai csekély mértékben eltérhetnek a képen látottól. Az értékcsökkent cipők mindegyikét külön lefotóztuk, így Ön pontosan azt a cipőt kapja meg, amit a webshopban kiválaszt.

K3: Mit jelent a ÉCS jel?

V3:  Az így jelölt termékek egyes méretekben elérhetők értékcsökkent, leértékelt változatban (is).

K4: Miért térhet el két azonos méretű cipő ára?

V4: Sok cipőnkből van hibátlan és értékcsökkent változat is. Hogy Ön a kereséskor jól át tudja tekinteni a kínálatot, minden fajta cipőből csak egyet jelenítünk meg a találati listákban. Ha kiválasztja az Önt érdeklő termékeket, az adatlapon már meg tudja nézni az aktuális szín- és méretválasztékot (jobb oldalon a fotó mellett). Ha már kiválasztotta az Önnek tetsző színt és a lábára illő méretet, megjelenik az a mező, ahol - ha van teljesértékű és értékcsökkent termék is - választhat az olcsóbb kishibás, vagy a teljesárú hibátlan termék között.

K5: Hogyan tudhatom meg, hogy az értékcsökkent terméknek mi a hibája?

V5: Minden értékcsökkent cipőt külön lefotózunk. Több képet készítettünk mint a sérülésmentes cipők esetén, hogy Ön a pár mindkét darabját minden oldalról megtekinthesse. A képnézegetéskor segítségére lehet a nagyító; húzza az egérmutatót a képrészletre és megjelenik a nagyított kép! A hibákat kategóriákba soroltuk, így a hiba leírását a terméket kiválasztva el tudja olvasni az adatlapon. 

 K6: Miért nem lehet a termékeket a helyszínen megvásárolni?

V6: A termékeket magasraktárban, raklapokon tároljuk. Az aktuális megrendeléseket munkatársaink naponta egyszer, tervezetten gyűjtik be, így nem tudjuk megoldani, hogy a helyszínen kiválasztott cipőket kitároljuk úgy, hogy azt Ön meg tudja várni.

K7: Mit jelent a "színpáratlan" hibajelzés?

V7: A "színpáratlan" hibakód üzletünkben azt jelenti, hogy a jobb és bal cipők színe kisebb-nagyobb mértékben eltér. Leggyakrabban az az eltérés oka, hogy az egyik cipőt bemutató céllal polcon, kirakatban tartották, míg a pár másik darabja a cipősdobozban volt. Az ilyen cipőkről készítettünk fényképet, amelyen láthatja a színeltérést, ami az adatlapon látható.

K8: Mit jelentenek a jelek a cipő szélessége szűrőben?

V8: A betűk jelentése:

    F: keskeny lábra
    F½: kicsit keskeny lábra
    G: konfort, azaz átlag lábra
    H: széles lábra
    H½: extra széles lábra
    K: nagyon, nagyon széles lábra

K9: Hogyan számítják ki a visszatérítést, ha vásárláskor kedvezményt vettem igénybe?

V9: Amennyiben olyan terméket küld vissza, melynek vásárlásakor kedvezményre jogosító kupont váltott be, a visszatérítés összegét úgy számítjuk ki, hogy Önnek összességében pontosan anyit keljen fizetnie, mintha azt a terméket nem vásárolta volna meg.

K10: Kedvezménykupont használtam a vásárláskor. Miért kért a rendszer szállítási költséget, miután a kedvezményes összeg is 15.000 ft felett van?

 V10: Az ingyenes szállítás akciónk kedvezménye nem összevonható más kedvezménnyel, pl. a hírlevélben küldött kuponokkal és egyéb akciókkal. Erről az akciók leírása oldalon és a kuponakciók során is tájékoztatjuk partnereinket. Főszabályként elmondható, hogy a vevők számár kedvezőbb, ha a kuponkedvezményt érvényesítik, mint ha az ingyenes házhozszállítást választják.

Amennyiben bármi más kérdése merül fel, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz a Kapcsolat menüpontban megadott elérhetőségeink segítségével!

Ízelítő márkáinkból

Összes márka

Partnereink

Partnereink