GDPR

A házhoz szállítással megrendelt termékeket cégünk szállítmányozó partnere, a GLS futárszolgálat juttatja el Önhöz. Lehetőség van arra is, hogy a terméket személyesen vegye át raktárunkban, felpróbálás után, ha Ön a raktári átvétel iránti igényét a megrendeléskor jelezte.

Figyelem: raktári átvételes vásárlás után a vásárló nem élhet elállási joggal a hatályos jogi szabályozás alapján, mivel módjában állt helyben megtekinteni és felpróbálni a lábbelit. Személyes átvétellel történt vásárlása után cserére van módja.

FONTOS: a termékeket zárt rendszerű logisztikai központunkban tároljuk, ezért azokat csak ütemezetten tudjuk kivételezni. Személyes átvétel esetén a megrendelt terméket legkorábban a megrendelést követő munkanapon, 14h után tudjuk átadni! A raktárban azonnali termékcserére nincs lehetőség: ha méretprobléma merül fel, vagy csak nem felel meg a megrendelt cipő, a terméket elegendő az ügyfélszolgálaton hagyni. (Célszerű többféle méretben megrendelni az adott cipőt, ha nem biztos a megfelelő méretben, így felpróbálás alapján dönthet arról, hogy melyik méretet kívánja megvásárolni, a rossz méretűt pedig töröljük).

A SZÁLLÍTÁSI DÍJAK:

 

bruttó

Ha vásárlásának értéke meghaladja a 15 000.-Ft-ot (más kedvezménnyel nem összevonható!)

0 Ft

Kiszállítás belföldön (előre kifizetett megrendelés esetén)

1 199 Ft

Kiszállítás belföldön utánvéttel (azaz készpénzzel a futárnál)

1 599 Ft

Csere díja (egy időben oda- és visszaszállítás, ha már nem jogosult az első ingyenes cserére)

1 699 Ft

Visszaszállítás díja (amennyiben igényli, hogy mi szállíttassuk el a terméket a címéről)

1 699 Ft


 
A HÁZHOZSZÁLLÍTÁS MENETE:

  • A megrendelt terméket általában a megrendelést követő munkanapon, de 3 munkanapon belül adjuk át a futárszolgálatnak.
  • A futárszolgálat a csomagátadást követő munkanapon értesíti Önt az átadás várható időpontjáról e-mailben (egy 3-4 órás időablakot jelölnek meg, amelyben várható a címhelyre érkezés). Ha szükséges, Ön egyeztethet a GLS futárszolgálat diszpécserével és/vagy a futárral (pl. más átvételi helyszín vagy időpont), illetve a futárszolgálat diszpécserénél kérheti azt is, hogy az árut szállítsák egy közeli átvételi pontra, ahova Ön érte megy. Utánvétes csomagot nem minden csomagponton tudnak kezelni, ezért kérjük, tájékozódjon a megrendelés leadása előtt a szállítmányozó tájékoztató oldalán!
  • Ha az első kézbesítés sikertelen volt, a szállítmányozó másodszor is megkísérli a küldemény átadását.
  • Ha a második kísérlet is eredménytelen, a terméket visszaszállítják a raktárunkba, és felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy egyzetessünk a megrendelés további sorsáról (törlés, újra kiküldés)

FIZETÉS:

Az alábbi fizetési módok közül választhat:

  • Online fizetés bankkártyával a CIB bank rendszerén keresztül (azonnali fizetési mód)
  • Online fizetés PayPal szolgáltatással (PayPal accountról, vagy bankkártyával, azonnali fizetési mód)
  • Előre átutalás (Ön indítja el egy bankfiókban átutalási megbízással, vagy e-bankon keresztül, ennek átfutási ideje van).
  • Készpénzben átvételkor raktárunkban, vagy házhoz szállításkor a futárszolgálatnak (utánvét).

 

Ízelítő márkáinkból

Összes márka

Partnereink

Partnereink