GDPR

A vásárlás menete

  1. Válassza ki a terméket, amelyet meg akar vásárolni!

    • Figyelem: vannak termékek, amelyekből hibátlan és értékcsökkent állapotú is elérhető ugyanabban a méretben. Az értékcsökkent cipők esetében a hibáról plusz fotók találhatók a fő termékkép alatt!

  2. Válasszon az adott cipőből méretet és állapotot a jobb oldalon, majd nyomja meg a KOSÁRBA TESZEM gombot.

    • Ha másik cipőt is szeretne a kosarába tenni, válassza a "FOLYTATOM A VÁSÁRLÁST" opciót a felugró ablakban, majd a felső menüpontok, illetve a keresősávba beírt szavak segítségével navigáljon el ahhoz a cipőhöz, amit még meg szeretne rendelni, és ismételje meg a 2-es pontot.

  3. Ha nem kíván több terméket megrendelni, válassza a "TOVÁBB A FIZETÉSHEZ" opciót a felugró ablakban.

  4. Ellenőrizze a kosár tartalmát (darabszám, árak, méret, stb tekintetében)!

  5. Ha mindent rendben talál, nyomja meg a "TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ" gombot!

    • Ha Önnek van webáruházunkban korábbról már érvényes regisztációja, válassza a "Belépés"-t, és adja meg E-mail címét és a Jelszavát!
      Utána ellenőrizze a megjelenő számlázási- és szállítási címet: módosítani a meglévő cím lenyitásával tud, a korábbi címek listáját legördítve, az "Új cím" választásával. Ha különböző szállítási címet szeretne megadni, mint a számlázási címe, kapcsolja ki a "Szállítási cím ugyanaz, mint a számlázási cím" gombot.

    • Ha Ön még nem regisztrált korábban, válassza az "Új regisztráció" lehetőséget, és adja meg az adatait!
      Ha különböző szállítási címet szeretne megadni, mint a számlázási címe, kapcsolja ki a "Szállítási cím ugyanaz, mint a számlázási cím" gombot. (Amennyiben ezeket az adatokat később módosítani szeretné, a "FIÓKOM" menüpont alatt tudja megtenni, vagy kérheti munkatársaink segítségét is ezügyben.)

  6. Válassza ki a jobb oldalon a fizetési módot és az átvétel (szállítás) módját!

  7. A megrendeléshez szükséges, hogy Ön elfogadja az Általános Szerződési Feltételeinket, kérjük olvassa át és X-elje be a Megrendelés gomb felett.

  8. A megrendelés elküldéséhez nyomja meg a "MEGRENDELÉS" gombot!

    • Tipp: mielőtt megnyomná a Megrendelés gombot, a Megjegyzés rovatban hagyhat munkatársaink- vagy a futárszolgálat részére további információkat, esetleg jelezheti, hogy kérdése van az adott termékkel kapcsolatban, stb.

  9. Ha Ön online fizetést választott, az oldal átirányítja a PayPal vagy a CIB bank oldalára.

    • Ez esetben készítse elő bankkártyáját, majd adja meg az online fizetési adatokat a banki fizetési oldalon, fizesse ki a terméket. A sikeres tranzakció végén a banki oldalról automatikusan visszairányítják webáruházunkba, ahol ellenőrizheti a fiókjában a megrendelés létrejöttét.

  10. Minden sikeres megrendelésről azonnal, de legkésőbb pár percen belül küld a webáruház egy automatikus visszaigazolást e-mailben. Amennyiben ez nem érkezne meg, ellenőrizze FIÓK-jába beléve, hogy sikeres volt-e a megrendelése!

    • (Lehetséges, hogy elsőre a Spam/Levélszemét közé érkezik a visszaigazolás, keresse ott is, ha úgy látja, hogy sikeres megrendelést adott le, és vegye ki a levélszemét közül a levelet, hogy a későbbiekben a tőlünk érkező visszaigazolás már ne a levélszemét közé kerüljön).

  11. Raktári átvétel esetén kérjük, nézze át a Kapcsolat menüpontot a nyitvatartási időt és pontos címünket illetően.

A többi már a mi dolgunk! :)

 

Ízelítő márkáinkból

Összes márka

Partnereink

Partnereink