GDPR

A Termék visszaküldése elálláskor

 A vásárlástól való elállási igényt a hatályos jogszabályok szerint a vásárlónak jeleznie kell a termék kézhez vételétől számított 14 napon belül, s a termék visszaküldésére a bejelentéstől számítva szintén 14 nap áll a rendelkezésére. Az elállási határidőn túl a vásárló nem élhet ezzel a jogával: a határidőn túl visszaküldött termékeket 30 napig őrizzük, és a feladási bizonylat bemutatásával átvehetőek raktárunkban.

Mit kell tennie, ha eláll a termék megvásárlásától?
 

1.)  Küldje el e-mailben a vásárlás adatait az alábbi adatokkal, a regisztrációnál megadott e-mail címről a fashionoutlet@xbx.hu címre (az adatokat a csomagban kapott számlán találja):

A megrendelés azonosítószáma (# jellel kezdődő számsor): 
A kapott számla sorszáma: XBX1-SZ-
A vevő neve (a számlán szereplő név): 
A visszaküldendő tétel sorszáma a számlán (1-es, 2-es, stb):
B
ankszámlaszámom (24 számjegyű formátum): . . . . . . . .-. . . . . . . . .-. . . . . . . . .

2.) Csomagolás*: Csomagolja be a cipőt az eredeti dobozába úgy, ahogyan átvette: a cipők tömését, tartozékait helyezze vissza, és a fűzőt/pántokat/cipzárt/tépőzárat állítsa vissza a felvétel előtti állapotúra. A cipős dobozt burkolja be csomagolópapírba és zárja le a csomagolóanyagot (a termék dobozát körbe- vagy leragasztani, illetve közvetlenül azt használni csomagolóanyagnak tilos!)**

3.) Várja meg az e-mailben visszaérkező elállási engedélyt! (e-mailben küldjük)

4.) A csomag feliratozása:

A csomagolás külsejére írja rá a feladó nevét és címét, és az e-mailben kapott hivatkozási számot!

5.) Jutassa el a terméket raktárunkba.***

      Címünk:  XBX Kft., FashionOutlet
               1033 Budapest, Szentendrei út 89-95. VIII. épület földszint
Kérjük, semmiképpen ne adjon fel utánvétes csomagot számunkra, mert azt kénytelenek vagyunk átvétel nélkül visszafordítani, raktárunkban nem tudunk utánvétes csomagot átvenni.
      A Raktár nyitva tartási ideje általában (személyes visszajuttatás esetére):
               Hétfő-szerda: 10:00-17:00, Csütörtökön: 10:00-19:00, Péntek: 10-13h.
      Telefonszámunk: +36 (1) 696-0928

6.) A visszaérkező terméket megvizsgáljuk, probléma esetén felkeressük Önt e-mailben (vagy telefonon).

7.) A kifogástalanul visszaküldött termék árát 8 napon belül jóváírjuk banki átutalással. Amennyiben Ön utánvéttel a csomagot kiszállító futárnak fizette meg a vételárat, tájékoztatjuk, hogy futárral (vagy postai úton) vételárat visszafizetni nincs módunkban. Ön a futárral történt megrendelése esetén kifejezetten hozzájárul, hogy a jogszerű elállása esetén banki átutalással kerüljön az Ön részére visszafizetésre a vételár.

8.) Jóváírás - visszatéréítés és a kedvezmények:
      Amennyiben olyan terméket küld vissza, melynek vásárlásakor kedvezményre jogosító kupont váltott be, a visszatérítés összegét úgy számítjuk ki, hogy Önnek összességében pontosan annyit kelljen fizetnie, mintha azt a terméket nem vásárolta volna meg.


*: amennyiben a cipő állapota az átvétel óta megváltozott (kifogástalan állapotú cipő megsérült vagy sérült cipőn új sérülés keletkezett) az elállási igényét nem teljesítjük. Ebben az esetben a cipőt Ön a feladási bizonylat bemutatásával telephelyünkön átveheti, vagy kérheti az ismételt kiszállítást a mindenkori kiszállítási árainkon. Az át nem vett sérült cipőket cégünk 30 napig őrzi.

**: Amennyiben a doboz sérült vagy a dobozra írás, rajz vagy ragasztó/címke kerül, a terméket új dobozba kell csomagolnunk. Ilyen esetben az újracsomagolásáért nettó 1400.-Ft-ot számítunk fel.

***: címünket és a nyitva tartást megtalálja az engedélyen, csak a raktárunkba érkező termékeket vesszük át. Cégünk nem vállalja, hogy a visszaküldött terméket más címről elszállítja (átvételi pont, postahivatal, ismerős, stb).


Ízelítő márkáinkból

Összes márka

Partnereink

Partnereink